Tillbaka

Var hälsade!
Så var man tillbaka från ett kallt och tråkigt Göteborg, fullt av illasinnade isklumpar (jag halkade två gånger och kunde knappt gå på tre dagar) och dystra svarta snöhögar. Göteborg som annars brukar vara så fint. Internet fanns inte heller där jag bodde, så de ytterst få drömmar jag faktiskt har haft de senaste dagarna finns nedkrafsade på ett sketet litet kollegieblock. Vad deppigt det lät, alltihop. Men lite så var det kanske också. De drömmar jag haft under vistelsen i Göteborg har stundvis inte heller varit de muntraste. Men, som jag säger, allt jag kommer ihåg från nätterna går upp på bloggen!

För övrigt, jättekul att få läsa om era drömmar också! Har skrattat lite för mig själv i all läsning om nedgrävda klasskamrater, jublande lastbilschaufförer och fotbollar innehållande diskmedel. Fortsätt så, jag älskar det!

Och snart kommer drömmarna upp, men för att det här inte ska bli världens mest diplodocuslånga inlägg, tänker jag helt enkelt posta ett inlägg åt gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0