I huvudet på en kannibal

Nattens dröm är av lite mer grotesk karaktär. Jag drömde att jag var en kannibal. Och som kannibal var det, som bekant, inte helt lätt att ständigt vara omgiven av människor - i synnerhet när magen började kurra, om ni förstår vad jag menar... Så, en dag stod jag vid spisen och tillagade min fars könsorgan till middag. Inget märkvärdigt, jag var ju en hungrig kannibal! Sedan var drömmen slut och jag vaknade till med ett ryck. Andfådd och lite illamående. Slagen av hur obehaglig en dröm faktiskt kunde bli. Men hur obehagliga mina drömmar än må vara så åker de alltid upp på bloggen, lita på det! Här censureras ingenting! För övrigt var det lite svårt att se farsan i ögonen vid middagsbordet idag...

Kommentarer
Postat av: Skipper

Det är inte lätt att vara kannibal i dagens samhälle.



Själv drömde jag att jag var i USA, på en utflippad college-fest full av folk jag inte kände. Jag stod inne på en toalett och skulle bjuda en skum typ på Jäger. Men när jag tog fram flaskan jag haft med mig upptäckte jag att nån jävel hade druckit upp hälften när jag inte såg.

I ren protest bestämde jag mig för att rista in mitt namn på insidan av toalettdörren hundra gånger. Detta visade sig oturligt nog innebära dödsstraff, så jag bestämde mig för att det var dags att fly landet..

Ja. Och en hel massa andra konstigheter.



Din blogg är fin, förresten. Jag har läst hela och skrattat och skrattat. Jag älskar när folk berättar om sina drömmar! Fortsätt med det! :>



2011-01-11 @ 19:41:37
Postat av: James Blund

Det hade inte förvånat mig om det faktiskt var dödsstraff för en sådan sak. Alternativt skyhöga böter eller såklart att någon stämde dig. USA och deras små påhitt.



Och tack, kul att du gillar't. Ser fram emot att läsa mer om dina drömmar!

2011-01-23 @ 17:29:24
URL: http://dreamfactorysuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0