Spela in ditt meddelande efter tonen...

Inatt drömde jag att jag fick samtal från en gammal vän. Svarade. "Ring upp mig om fem minuter", sade han ivrigt. "Varför", undrade jag. "Du måste höra min nya telefonsvarare", fortsatte han glödande. Sedan lade han på. Precis som i alla filmer, utan ett hej då. Nyfiken tryckte jag på "Ring" under hans namn och kort därefter gick telefonsvararen igång. Först ett överraskande läte som fick mig att inse hur en häst och en säl skulle låta om de blivit korsade med varandra. Uppenbarligen var det bara hans sätt att hälsa. Därefter sätts en karaokeversion av "No Woman No Cry" igång, följt av en exceptionell imitation av Bob Marley med orden "Jag kan inte svara nu, men jag ringer upp dig klockan sju".

Välkommen till min drömblogg.

Kommentarer
Postat av: elin

haha, älskart!

2010-12-23 @ 15:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0