Förlåt för dålig uppdatering. December 28:

Jag var på ett kafé. Ett stort och rymligt kafé, väl upplyst med vit inredninng. Som ett ljusterapikafé. Jag stod i mitten av kön. Hela tiden var det någon som trängde sig före längre fram. Upptäckte att kön helt plötsligt hade delats upp i flera olika led och dessutom stod jag nu sist i kön - igen. Efter ett tag kom jag fram. Killen bakom kassan frågade vad jag ville ha. Svarade: kladdkaka och varm choklad. Killen lade upp en kladdkaka på ett fat och värmde upp en kopp med varm choklad. Därefter tog han fram en glasskopa och skopade, ur en låda, upp sådant där skum som finns i Mums Mums, ni vet? En klick på kladdkakan, en klick i chokladen. Just detta var det speciella med det här kaféet - de hade alltid Mums Mums-skum på sina saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0